sâmbătă, 3 septembrie 2011

Dacia 1310 "tuning" for gta sa

M-a rugat tary sa ii fac  o masina pentru "Nea ilie" , iar acum am prins drag de ea si vreau sa o modific mai departe .Las pozele sa "vorbeste"..

APROPO: Decat sa dati naspa numai de dragul de a da naspa ca sa ma enervati pe mine sau ca nu ma suportati(uni dintre voi, prosti) mai bine stati cuminti si nu mai consumati curentul degeaba.Daca dati naspa spuneti-mi si de ce ati dat ca sa stiu sa-mi remediez problema.

Astept niste jante frumoase din partea voastra.




















8 comentarii:

  1. Tura asta te-ai auto-depasit@@@
    BRAVO!!!!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  2. SAlut doresti sa facem schimb de linkuri
    http://descopera-travel.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. damage nu e de soi fai un damage mai realistic daca vrei sa se indoaie cupola sa se indoaie masina de la jumatate ar fi misto

    RăspundețiȘtergere
  4. bba world .. facem .TE-AM pus deja .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De unde pot lua masina? Pls....n-o s-o pun pe net din nou

      Ștergere
  5. Imi doresc foarte mult aceasta masina daca ma poate ajuta cineva i-as fii recunoscator idul meu de mes : Levy_cheloo1997@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere