luni, 7 noiembrie 2011

vw Golf 2 "Low is a lifestyle"

 Sa " mai zice careva ca eu nu mai face masini"

.Am lucrat ceva timp la masina asta asa ca vreau sa va dati si voi cu parerea .

"E bine, e rau , cum e?"

 Nu prea mai am timp de masini asa ca bucurati-va de asta pana vine cealalta.

Daca o sa folositi masina in alt scop , sa o convertiti pentru alte jocuri, sa faceti poze si sa le postati pe alte siteuri sau sa o modificati/ furati piese de pe ea, etc. va rog sa ma scrieti si pe mine la autori pentru cat mai multe moduri ;)

In curand si pe  Gta Inside.Daca vreti sa o incarcati pe alte siteuri va rog sa folositi aceleasi poze pe care le-am pus si eu aici sau pe Gta Inside.

Pozele au fost facute de ThEpLaYeR.
Haw ca a aparut si la "daunluad"



































Un comentariu: